Nuffnang Ads

Friday 27 November 2015

ZyraRoxx's Mini Giveaway : Buasir Otak The Komik

Hai.

Baru tadi aku join giveaway.

Hadiah buku.

Giveaway ni hadiah komik.

Serius. Aku memang suka buku.

Buku apa semua aku suka.

Cuma sekarang ni waktu untuk aku membaca sangat terhad.

Sebab aku dah kawen dan ada baby.

Sekarang ni aku terpaksa baca buku malam-malam dalam bilik yang gelap bila laki dan anak aku dah tido.

Berbekalkan torchlight of course!

Kalau Allah kata aku dapat komik ni secara percuma, dengan apa cara sekali pun tetap aku akan dapat percuma.

Heh.. :)


5 comments:

  1. good luck sis!

    sob6...sedih itew tak dapat join...
    T_T

    ReplyDelete
  2. sis...nak gtaw...nanti kalau sis free..rajin2 jawab sini k...sorry for tagged.^_^

    http://yuhaadie.blogspot.my/2015/11/liebster-award-2.html

    ReplyDelete
  3. Good luck :) Btw I just follow you and do visit my blog for give away ❤
    http://ai-fif-firdaus.blogspot.my/2015/11/its-art-give-awayyyyy-time.html

    ReplyDelete

pop