Nuffnang Ads

Friday 19 September 2014

Day#1 Gambar Terkini & 5 Fakta Tentang Diri Saya

Hai korang.........^_^

Harini saya nak mulakan #cabaran30hari #kelabbenashaari

Bismillahirahmanirahim...............

Saya cerita secara ringkas fakta tentang saya ya? ;-p

#1 Saya Angah - Saya anak no.2 dari 4 adik-beradik.

#2 Saya degil - Sebab saya selalu rasa saya betul. Mak dan ayah lah orang yang tak jemu-jemu nasihatkan saya. ^_^

#3 Saya suka masak - Yes! I love cooking. Cuma bila penat kerja, saya jadi malas nak masak.

#4 Saya orang yang cepat sejuk bila marah - Beri saya ruang untuk relax bila saya tengah marah. Bagi saya tidur, dan saya akan ok lepas tu.. ^_^

#5 Saya suka popcorn - Saya sangat suka popcorn dan hanya makan popcorn waktu tengok wayang. So, bila saya craving nak makan popcorn, saya akan pergi tengok wayang. *alasan* ^_^

Now saya nak belanja gambar terbaru saya.
Oleh kerana selera makan saya bertambah, maka berat saya juga bertambah...
Harap-harap masa naik pelamin nanti, badan saya dah turun semula.. T_T

No comments:

Post a Comment

pop